- Sweet

Alla inlägg under juli 2012

Av Rea - 23 juli 2012 09:45

Gu morron bloggen! Jag har inte skrivit på nåra dar. Har bara int hunnit. Sk a försöka slärpa mig lite. Jag ska på dansläger i dag. JIPPIE!!! Och i går såvar jag inne på msp för första gången i sommar! Ja o min vän (asså en av mina gäster) fick va inne på gästernas data. O det första jag la mäeket till va att DET HAR KOMMIT DIAMANTER!!! Det ee typ så om man köper vip (de har kommit ett nytt vip) Så får man "diamanter". De har oxå kommit nya smailisar (oxå för vipare). Men ett nytt tema har de me kommit. Faktist bra tma. Eller iaf ok. Xoxo Rea

Av Rea - 20 juli 2012 10:53

Go' morron alla osociala! (d) Ja har en hämsk da frammför maj. Våra J*VLA GÄSTER kommer i da ' :** Bleeeeääe!! okej byter ämne. Snääääääääääääääälla kan ni kommentera lite mer? O:-) Skulle bli såååååååååååååååååååååååååååååååå glaaaaaaaaaa' då :D Nu orkar ja inte skriva mer. Ee arg oxå... HAR JUE INGET J*VLA INTERNET!!!!! X-O herrååååå. °{®€a}°

:'/

Av Rea - 19 juli 2012 22:25

Chah chah. Har inte bloggat på nåra dar. Har int haft tid lixom..... Ja kanske har tid lite mer på kvällarna... Eller inte. Vi får gäster i morron. Nåra från Stockholm. Inte så MEEEEGA kyl. Utan snarare lite mer bleeee... De ee en tjej som ee som ja men hon ee lite en aningen extremt trötsam! Jaja nu måste ja tybär sova... )': °{®€a}°

Av Rea - 17 juli 2012 13:06

Hej! Har nys varit ute o padlat. Kommer nog onte blogga om msp så mkt. Kam ju lixom inte va inne för har ju inget internet... ): Men ska äta snart. Syrran har stört mej HEEEEERLA dagen. Chah dåååe! °{®€a}°

O.O

Av Rea - 16 juli 2012 22:25

Hajj, jo jag kollade Figgas blogg i går o komenterade... Hon svarade:D ( För er som inte vet de ee honn min största idol på msp!) Hon skrev att hon skulle kolla bloggen (min!!!).Så Figga läser du de här så ska du veta att du ee MEGA GRYM!!! Men nu så ska ja sova ):. Kommer göra inlägg varje da tror ja. Men kommer nog inte vara inne på msp (knappt) någonting för de j*vla internetet funkar inte på datan! BLÄÄÄH!! Men ses i morron dah. Go' natt :"3 °{®€a}°

Av Rea - 15 juli 2012 21:57

Har inget internet på datan så vi får se om de blir nåra bilder. Men jag har internet på mobilen - YAAAY!!! Så det blir lite blöggningar (mowhahahaaaa x-O) Jaja... Ska hitta på någontin..- alltså inte vara inne på msp. Men ja ee så J*KLA gla' att de fanns lite internet - fast att de ee MEGA segt... Bläääeee! Ja hoppas att internet funkar i morron... Xoxo °{®€a}°<3

Av Rea - 15 juli 2012 16:05

Morsning korsning! Nu ee vi på g. Så... FJÄLLBACKA HÄR KOMMER JA!!Så.. Nu ee de baea det sista: Hajdu!! <3 Ps. Mobbil blöööggning. {®€a} ^.^"

Av Rea - 15 juli 2012 09:20

Go' morron! Ja för det första så kommer jag MINST inte vara inne på 3 dagar. På msp alltså.Och inlägg kanske kanske kan bli när jag ee inne på msp. O så åker vi till fjällbacka. Ska bli kul. Men måste packa lite till. Sen så ska vi också "fira" farmor. Hon fylde 91 i fredags. Hon bor i Fjällbacka. Åh såååå jag längtar... Till danslägret. Ska dit om nåra veckor. Men... Ska nog sova lite till.... Är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött.......Så go' morron naatt...°{®€a}°

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards