- Sweet

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rea - 31 augusti 2012 21:05

Hej!

Idag har vi haft gäster eller aah.. Pappas bror kom o pratade me mamsen o pappsen..

Anars har jag inte gjort någeting. Har vart hemma från skolan... Hade Snuuuuuuva, lite ont i halsen och ont i huvet. Inte kul. Ska kanske sova nu.. Inte än då men om kanse 1-3 timmar? Jaja är inne på movie star nu! :)

Har typ läst noveller hela dagen. Nja kanske inte heeela tiden.

Skulle vilja åka o handla i morron. Behöver litte mysisar, skor, tröjor, koftor och lite anat smått o gott.

Skulle väldigt gärna vilja ha ett par Paladiums....

 

    Åhhhh....Syrran har faktist ett par gröna?

Liiite aviss.. Men blå lixom! ♥ 

Jaja Go natt (:

Av Rea - 30 augusti 2012 21:52

Har snutit mig ca 1000000 ggr å ee ssååååå på näsan typ... Måste vara frisk i morron. Vi har SY-SLÖKD då 8'DDDD. Jag hsr sprutat vatten i ansiktet för att få bort det onda på näsan. Det hjälpte faktist lite... :D
Ska sova nuuuu! Natti najtiii!

Av Rea - 30 augusti 2012 21:25

Någon som vet vad det här är?:

Av Rea - 29 augusti 2012 21:33

Jepp idqg kan inget bli verre. Ee typ täpt i HELA näsan o j*wligt ont halsen. Desutom så har öronen slagigt lock... Blääeee.. Jag ee på en skala 1-10 9,99 säker att jag ee hemma i morgon. Anars tänker jag.... Tänker jag..... Humm... Säga hej till alla i min klass.. På en gång! Åhh nu måste jag soooooova anars dör jag...(å de vill ja inte :D). Go najt!

Av Rea - 28 augusti 2012 22:00

Ja go natt då. Jag har sjuuuuuukt ont i halsen kan jue knapast svälja utan att det skriker AAAAAAJ i halsen. Ska se om de går bort i morron. Eller så blir det en "näe di får vara hemma idag" dag. Aja sov sött (":

Av Rea - 25 augusti 2012 19:15

I makril mete! :D. Jag fick ingen makril men det ee ju inte hela världen? Aja ett kort inlägg blev det nu (:

Av Rea - 24 augusti 2012 22:43

Ja go natt ska man väll säga nu Jag har vart o ätit pizza! Skulle egentligen äta shushi (stav -.-") men de vart stängt.. Jaja har vart hos en kompis förut i dag. Sov bra (: ♥

Av Rea - 23 augusti 2012 17:02

Hej! Skulle logga in på msp men fick se en gubbe som på mindde om hon som kom 3 med sin look på "looky in love" temat. Kolla bilden:

 

På in loggning, 

På hennes look:

 

Likt?.

Jo jag har också sätt att någon skrev att dom hade sätt figarinaa oxå.. Konstigt det där. Men lite roligt (Dom andra "gubbarna"

som brukade va var så tråkiga..) 

Jaja ha det bra!  ♥

Ps. Det var någon annan som hade gjort looken av Aayla :'3

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards