- Sweet

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Rea - 14 maj 2012 20:37

Hellu. Sökte nyss på "Rihanna som blond" på google. Och ja bara tänkte när bilderna kom upp. Vad F*N har hon gjort!

Azzå vad har du gjort Rihanna med håret! Det var ju as snyggt i rött! kolla så fult!Bilden är från google.

Så vad tycker ni? Skriv i komentaren! Jag tycker att det är AS fult på dig Rihanna. (jag heter ju Rihanna typ på msp)    

Av Rea - 14 maj 2012 20:00

Haha fick lite damp i ett chat rum! Bara så ni vet fick jag en ny kille oxå! 

Hehe..

Killen deniz min kille <3

    

Av Rea - 14 maj 2012 19:06

Jo jag var nyss inne på danska msp lite. Och vad fick jag se? Jo de har fått msp APPEN!

Jag blev så J*wligt arg att inte VI på SVENSKA msp har fått den. Det är ALLTID DANSKA som är först med ALLT!!!! Jag blir så J*WLA ARG!!!! på det! 

Åhh... om ni inte tror mig så kolla på dena här j*kla bilden på j*wla danska msp!!!

Så  på danska och   fast arg på danska!!! så j*wligt argggg!!!!!!!!!!!!!!

Men medans jag kollar lite på danska så står det på danska men försöker förstå typ "att danska moviestarplanet ska vara den första i VÄRLDEN"! Idiotiska Moviestar!!! Hatar er så J*wligt mkt nu!!!  Hatar hatar HATAR DET!!! vill bara göra lite så här BANG POHHH AHH!! GaHHH RRRR y!!! på dom....  

    Ser ni!!! GAHHHH DAMP och jaa Jag är SÅÅÅÅÅ J*VLIGT ARG!!!!!! 

Aja har vart på dans rep i dag har föreställning i morron... Kuuul!

ARGGG nu..    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards