- Sweet

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Rea - 10 november 2012 11:55

Tjabba tjenare! :D

Det har kommit ett nytt tema:
     

Jaoo.. Jag tycker inte om det så mkt..

Jag ÄÄÄLLLSSSKKKAAAAARRRRR sy-slöjd men,

DET KÄNNS SÅ J*VLA KONSTIGT!!

Asså ett tema med inga snygga kläder? 

Ja det finns snygga kläder fast de e vip elr

kostar diamanter... .___.

OCH MIN AB E PÅ SIDAN 2 I STREET KIDZ TÄVLINGEN!!!

 

RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTAAAA SNÄLLAAAAA!!!!!!   

._________________.

En ny omröstning:

 

Jag tog filmstaden.. Jag e beroende av att göra AB's..

._______________________.


Jag har en liten tävling oxå..


 

Ni får gärna vara med x))   

Jaoo..

Jag i dag:

 

De e jag to day :D

.____________________________________________.

I torsdags hade jag elevensval i en hel dag       

Jag valde sy slöjd   .  

._____________________________________________________.

I går (fredag) så skulle egentligen VI fyror ha slöjd..

MEN DE DÄR J*KLA 5:ORNA SKULLE HA HAFT SLÖJD PÅ TORSDAGEN

(när fyrorna o femmorna hade elevensval) SÅ 4 VECKOR FRAMÅT
KOMMER VI SLÅSS FÖR SLÖJDEN... Eller nja.., turas om..'

Men jag fick ha slöjd en då   

För jag sydde klart min hoddie.., DEN E BLÅ OCH GRÅ!

Rea *HJÄRTA* Sinn hoddie ♥

Mamma ville ha en oxå, pappa me o syrran det sutom.. MEN DE
SKA MINSAN INTE FÅ DEN!!!   

.________.

Hejdå!!! 

Xoxo Rea   

 

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards