- Sweet

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Rea - 29 november 2012 20:22

Hejsan.

Nu har jag gjort den vinter inspererad header.

DEN BLEV FAKTIST FIIIN :D:D:D

Fast ignorera den där pricken uppe i hörnet typ? 

Eller bara skiit i den ^^

_________________________________________

I dag hade vi sista elevensval för i år ;_;

Jag gjorde klart min rosa katt mössa..

Den gör typ ner till rumpan och har 2 katt öron (små)

Och så står det Mjaou på den x)

Blev nöjd med den.., och så gjorde jag ett armband med blommor på ^^

__________________________________________

DET HAR KOMMIT NYA SAKER PÅ MSP!!! ;_;

 

;_; Jag hittar inte käderna typ ;_;

 

JAG HITTAR INTE MINA ANIMERINGAR DDDDDDDDDDDDDDDD:

 

JAG FÖRSTÅR INTE HUR DE KAN GÖRA SÅ HÄR MOT OSS!!???!?!?!?!? ;_;_;_;_;_;_;

____________________

Jag har blivit level 6 8'DDDDDDDDDDD

 

JAG E SÅ J*VLIGT GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8'DDDDDD

_____________________________

 

Nytt tema! 

4/5 får den av mig allt var bra fast animeringarna var svin dyra.. 

__________________________________________

Var och shoppade med mamma och Syrran i dag ^^

________________________________

LYSTRING OBS SUPER VIKTIGT!!!

Om 10 dagar åker jag till nya zeeland (den 9 dec)

Så kommer ha ett uppehåll i 5 veckor ^^ 

Ja vi är borta länge.. ^^

Och 1 av mina kompisar irl kommer passa min msp Gubbe så om ni

undrar varför "jag" e inne om ni tror jag e på Nya zeeland (som jag är då)

Så är det min kompis ^^

PÖSS PÅ ER   

God Jul i förväg!!   

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards