- Sweet

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Rea - 27 oktober 2012 12:31

Hej!

Har inte hunnit med något innlägg på ett tag. Jo, förra Fredagen avlivade vi min hund. Jag är fortfarande ledsen så jag orkar typ inte blogga. Men i dag fick jag bara lust att göra en design så jag gjorde det. En Halloween Design. Ööh.. Den blev lite failad för min gubbe typ "svävar" men orkade inte årdna det ^^.

Ja men nu är det höst lov! Det är så himmla gööööött!  

Här kommer några saker jag vill göra på lovet:

  • SHOPPAAA!!!   
  • Köpa en ny garderob
  • DAANNSAAAAAA
  • Åka till Fjällbacka..
  • SOOVVAAAA  
  • Klappa kisse <3333
  • Sova lite till ♥
  • Umgås med kompisar
  • Ha kul!!!
  • Få pressenter från önsken på movie <33
  • GÅ HALLOWEEN (Jag ska vara Djävul)     




Ja det var några saker.. 

JUST DET!!!!   I går var jag på skul disco! Det var JÄTTE roligt! Fast fick ont i fötterna.., dansade typ varje seckund. + På discot var det den låten vi har på dansen (hip hopen som jag går i) och det va några mer som går på min dans så vi började dansa den..   Och alla typ såg ut så här:   

HAHA, lol.. 
Men Tjaowww då! :)

 

Ps. Det har kommit ett halloween tema på msp ;)

Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards