- Sweet

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Rea - 31 oktober 2012 17:39

Happy Halloween allihoppa!

Ja som ni kanske vet så är det Halloween i dag!

Jag ska efter mycket ringande, sökande, skajpande få gå Halloween!

Okej, jag får gå Halloween, det har jag gjort JÄTTE LÄNGE men jag vill inte

gå ensam. Först ringde jag en kompis, hon svarade inte, sen en anan,

som inte heller svarade, också en till osv osv...

Men sedan så ringde den första kompisen (som jag hade ringt) och frågade om

vi kunde gå Halloween! Och jag sa faktist ja..   

Och ja, nu väntar jag på att hon ska komma så ska vi gå. Det ska bli sååå roligt!

Jag har gjort 3 Halloween looks också!:

 

Där e dom! Den mittersta har jag gjort mest till temat. Den ska jag skicka in!

Så har jag gjort en film till temat också!

Den ska jag såklart skicka in!

Ab, brukar jag skicka in men jag har tappat insperation så kanske...

Rum, Har aldrig skickat in och kommer inte göra det heller!

Med STORA kramar

 





Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards