- Sweet

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Rea - 29 oktober 2012 18:58

God dag!

Jag har gjort en ny header.

Den blev väl bra??

Öh.. ja.. Jag lysnar på Die young med Ke$ha.   den är JÄTTE BRA!!

Headern har jag gjort i pixlr. Jag tänkte göra den lite anurlundare..,

men bloggplatsen ville inte det så jag grejade till den gammla..

Och så har jag redigerat lite..

Före:


 

Efter:

 

Det skulle bli typ ett spöke? Jag är väll rätt så nöjd   

Och så har msp uttdraterat eller vad det heter xD

Så det Laggar HELA TIDEN!!!

Ett lagg:

 

Skulle göra en film -.- Men orkade inte göra klart den för det laggade.

Uppdrateringen var att man kan typ köpa någonting för diamanter i chattrummet

så att alla får 1.000 sc. Och forumet har uppdraterats. Det är JÄTTE IRRETERANDE!

För det är så fult!!!!!     

Och så är den där "ladda" saken ny. Det är typ en sån där msp planet eller ja..??   

Aja nu ska jag spela lite! Och läsa bloggar!

 


Presentation


Hej! Jag heter RIHANNA321! på msp. Men kallar mig Rea. Jag är en tjej på glada o goa' 10 år. Har presice börjat 4:an och här får ni veta lite om mig irl och mig på msp. :"3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser ni bloggar?
 JAAAA!!!! HELATIDEN !
 Ja, varje dag.
 Ibland... :'/
 Sällan.. Typ aldrig
 Näee aldrig..
 Vad ee en Blogg?

Kalender :)

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

x))

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon

TRÖÖKK

 


Ovido - Quiz & Flashcards